Powered By Blogger

beğendiklerim

9 Mayıs 2010 Pazar

merhaba

merhabalar,
uzun zamandır yazmadım, ama çok özledim inanın. umarım uzun bir süre kesintisiz yazarım.
bazen gelip gidiyo işte, naparsın.
yazmadığım dönemlerde başka şeyler denedim, gitar çalmaya başladım mesela, yaratıcı drama derslerine gittim, ders çalıştım, çocuklarla ilgilendim.
ama ben bugün size bir yardım kampanyası hakkında bilgi vermek istiyorum.
ben de gazetede okuduğum bi haberden dolayı öğrendim;dört yıl önce geçirdiği bir trafik kazasından sonra omurilik felci geçiren engelli balet Memet Sefa Öztürk'ün kök hücre tedavisiyle yeniden ayağa kalkabilmesi için düzenlenen bir kampanya. http://www.facebook.com/home.php?sk=lf#!/group.php?gid=356494807410&ref=ts
ilgileneceğinizi umuyorum, sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder