Powered By Blogger

beğendiklerim

13 Ocak 2011 Perşembe

yemek saati


bir yemek saatimizin olması ne lüzumsuz. her gün aynı saatte yemek yiyorum. bu ne saçma.

8.35 kahvaltı, 12.40 öğle atıştırması, 16-17 gibi akşam yemeği, onu atlarsam da 21-22 gibi gece atıştırması.

çok yorucu bu her gün hergün. üstelik hiç acıkmıyorum, ve doymuyorum da yiyince. sadece biraz karnım gurulduyor yemeden önce, sonrasında da şişlik hissediyorum.

nefret etmeye başladım ye-hazmet-çıkar döngüsünden.

çabuk enerji almanın ve kolay çevirmenin bir yolu var mı? bilen var mı? söyleyebilecek var mı?

çok ihtiyacım var bu bilgiye.

2 yorum:

  1. bir hapı terazide bir kg elmadan ağır gösteren grafiğe sahip iğrenç bir site hatırlıyorum. düzenli yemek iyidir neden bu kadar rahatsız oldun ki. keşke ben de yiyebilsem ama seni sıkan rutine bağlanmış olması sanırım. o boşluk duygusunu aşmak lazım. acıkacak bir takım işler yapmayı dene. sosyal faaliyetler, spor, olmadı aşk...

    YanıtlaSil
  2. acıkmamak çok kötü ya, ama spor iyi geldi, sağolasın:)

    YanıtlaSil